Contributors

Friday, October 22, 2010

menantu

so, yesterday mira liyana pn sharifah n i went to seremban..
we met the worst t shirt supplier on earth...

either u believe it or not, it was like a war...
a real war just without physical weapon...
senjata nye hanye lah kata2 :D

antara kata2 menarik dari rakan2 sy...

"duit haram! awak makan tu duit haram!"

"teruk nye berniaga... macam nie sampai bila melayu tak maju"

dalam perjalanan balik tu, kami berbincang tentang si harry nie...
tengah2 bincang, pn sharifah berkata..

"kalau saya ada anak lelaki sebaya atau tua sikit dari awak, memang saya amik awak jadi menantu saya"

LOL!!!! hahhahhahaha
sungguh random tak??!

saya rasa, saya nie jenis yang mak mak berkenan...
faham tak?

macam masa sekolah sekolah dulu, mak mak kawan saya yang suka saya kawan dengan anak diaorang...
padahal, anak diaorang bukan suka pun kawan ngan saya...
hurrrrmmmmm....
tak pe.. it shows their parents appreciate me :)

so.. to be continued :)

No comments: