Contributors

Friday, November 26, 2010

sweet~

so, yesterday bath university send me an email...
or was it last week? hurrmmm.. i cant remember..
they want my 119 cert.. the thing is, i havent take my spm certificate yet...
since i have class tomorrow, i cant go home today...

esok dah sabtu... mana ada sekolah bukak hari sabtu...
mama tanye semalam saya nak balik tak minggu nie..
cakap la nak balik sebab nak uruskan sijil tu...
bleh tak.. semalam mama kata dia nak amik cuti hari nie untuk uruskan sijil saya..
since sekolah tak bukak hari sabtu.. dan saya tak bleh balik hari jumaat...

hurrrrmmmmm.... mama nie baik sangat la..
macam mana saya nak minta lebih... i have enough just having her as a mum :)

owhhhh... awak perasan tak... ada post tentang saya sedih tengok video malay french kiss...
dia punye tajuk saya tulis pelase instead of please...

baru perasan silap eja bila semalam hana baca blog nie depan saya...
she tried to pronounce it as how it is spell...
bayangkan... hana cuba sebut pe.la.se.
banyak kali dia cuba untuk make sense of the word...

kenape eyh? semalam masa tu kitaorg gelak sakan sebab tu..
tapi bila saya type sekarang, tak rasa nak senyum pun.. dah tak rasa kelakar dah..
hurrrmmm... lawak basi~

ok.. i'm done for now :)

so.. to be continued :)

No comments: